מילוי תקין וחתימה על טופס "בקשה להקמת הרשאה לחיוב חשבון" הוא תנאי הכרחי לקבלת תשלומים בהוראות קבע בנקאיות.
עם טפז תהליך המילוי יהיה יעיל ונוח ובמינימום טעויות.

תכונות

מילוי מקוון

הגישה לטופס היא באמצעות קישור אותו ניתן לפתוח בכל דפדפן מודרני ובכל מכשיר: מחשב, סמארטפון, טאבלט וכו' (עיצוב רספונסיבי). בעת פתיחת הטופס, המשלם ממלא את כל השדות הדרושים, חותם ושולח את הטופס. החתימה נעשית עם העכבר במחשב או עם האצבע במכשירים עם מסך מגע.

עם שליחת הטופס הממוחשב, הפרטים שמולאו בו ישתלו על גבי קובץ PDF אותו ניתן להדפיס ולשלוח בדוא"ל. צורת ה-PDF משתנה בהתאם לאם מדובר בטופס כללי או טופס בהתאם לאפיון הלקוח. קובץ ה-PDF יישלח בדוא"ל ללקוח ולמשלם.

בדיקות תקינות מתקדמות

  • בנק וסניף נבחרים מתוך רשימת הבנקים / סניפים. ניתן לחפש ברשימה לפי שם, קוד וכתובת.
  • מספר הסניף נבדק בהתאם לבדיקות התקינות המפורסמות ע"י מס"ב. מספר זהות – בדיקת ספרת ביקורת. עיר ורחוב – מתוך רשימת הערים / רחובות של רשות האוכלוסין. מספר טלפון / דוא"ל – בדיקות תחביר מתקדמות. במידה ויש בטופס פרטי גביה (סכום חיוב חודשי, תאריך חיוב ראשון וכו') - בדיקה שאין סתירות בין הנחיות אלה למגבלות על ההרשאה.

הכנת טופס לחתימה ע"י המשלם

ניתן למלא את כל או חלק מהפרטים בטופס ולשלוח אל המשלם לחתימה. המערכת מספקת קישור לטיוטת הטופס אותו יש לשלוח למשלם לבדיקה וחתימה. ניתן לשלוח את הקישור בכל דרך – דוא"ל, SMS, וואטסאפ וכו'. בשלב זה המערכת אינה מספקת פתרון אינטגרלי לשליחה.

להתנסות בתהליך כנסו לאחד מהטפסים לדוגמה בתחתית העמוד, מלאו את הטופס ולחצו על "שמור טיוטה". לאחר מכן תקבלו קישור, זהו קישור שניתן לשלוח למשלם לצורך השלמת המילוי וחתימה על הטופס. נסו לפתוח אותו בחלון דפדפן אחר.

ייצוא הטפסים לאקסל

ניתן לצפות בטפסים שנשלחו ובטיוטות לחתימה שנוצרו במערכת הניהול של טפז. במערכת אפשר גם לייצא את הקבצים לאקסל (XLSX או CSV) להקל בהעברת הנתונים.

סיוע במניעת התכחשות המשלם לעסקה

למערכת תכונות שנועדו לסייע במקרה של התכחשות המשלם לחתימתו על הטופס.

  • שליחת עותק מהטופס החתום אל המשלם בדואר אלקטרוני.
  • תיעוד השליחה של הטופס, לרבות כתובת ה-IP ופרטי הדפדפן שממנו בוצעה השליחה.
  • קבצי ה-PDF המופקים מהמערכת חתומים בחתימה אלקטרונית של חברת טפז. הדבר מאפשר להוכיח שהקובץ לא שונה מאז שהופק במערכת.
  • בנוסף, הקבצים נשמרים בארכיון דיגיטלי וניתן למשוך אותם בכל עת.

מחירים

העלות מורכבת מעלות הקמה חד פעמית ומדמי שימוש חודשיים בסך 200 ש"ח ללא הגבלה על מספר הטפסים הנשלחים.

השירות מוצע בשני מסלולים: טופס גנרי וטופס מותאם לארגון. צורת העבודה עם הטופס זהה בשני המסלולים והם נבדלים במגוון האפשרויות שהם מאפשרים. דמי ההקמה משתנים בהתאם למסלול.

טופס גנרי

זהו טופס הוראת קבע בנוסח החדש עם מגוון הגדרות הניתנות לקביעה בהתאם לדרישות הארגון:

  • שם וקוד המוטב
  • כתובת הדוא"ל של הארגון אליה יישלחו הטפסים
  • הצגת תמונה לוגו בראש הטופס
  • הצגת טקסט הסברים בראש הטופס
  • הצגת נספח פרטי גביה בראש הטופס עם השדות:
    • סכום לחיוב חודשי
    • מטבע, ניתן לבחור אילו אפשרויות יוצגו: ש"ח, דולר, אירו.
    • מועד החיוב בחודש, ניתן לבחור אילו אפשרות יוצגו: 1 בכל חודש, 2 בכל חודש, אחר (טקסט חופשי) וכו'.
    • מספר חיובים, ניתן לבחור אילו אפשרויות יוצגו: 12, ללא הגבלה, אחר (טקסט חופשי) וכו'.
    • תאריך חיוב ראשון

בעמוד זה ניתן לנסות את ההגדרות השונות בפעולה.

במידה ודרושה לכם יכולת הגדרה נוספת מוזמנים לפנות אלינו. ייתכן ונוכל להוסיף אותה לטופס הכללי.

עלות הקמת טופס במסלול הגנרי - 300 ש"ח.

טופס מותאם לארגון

אם דרושה לכם התאמה שאינה מתאפשרת בטופס הגנרי - תוכלו לקבל טופס מותאם בדיוק בשבילכם. למשל:

  • שימוש בטופס הקיים של הארגון - הנתונים וחתימת המשלם מהטופס הממוחשב ייתשלו על גבי ה-PDF של הטופס הקיים בארגון.
  • הוספת שדות ולוגיקה מיוחדת.
  • עיצוב הטופס הממוחשב בהתאם למיתוג בארגון.

עלות הקמת טופס במסלול המותאם מתחילה ב-1,750 ש"ח. לקבלת הצעת מחיר שלחו אלינו את קובץ ה-PDF של הטופס שאתם מעוניינים למחשב לדוא"ל info@tepez.co.il

לכל המחירים יש להוסיף מע"מ.

טפסים לדוגמה

צור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר למחשוב טופס הוראת קבע

קבל הצעת מחיר